Author Topic: leuk een nieuw forum  (Read 9902 times)

mamia

  • Quirky Quilter
  • **
  • Posts: 61
  • this quilter loves cubism
    • View Profile
leuk een nieuw forum
« on: 06 April 2008, 00:47:06 »
hoi allemaal,
na wat heen-en-weer heb ik, geloof ik, toch gevonden hoe het moet: een bericht maken in dit forum....niets menselijks is mij vreemd: ik begin meestal niet met de gebruiksaanwijzing...! als het lukt met vertel ik verder.
groet Mia

Arnout

  • Administrator
  • Perfect Piecer
  • *****
  • Posts: 169
    • View Profile
Re: leuk een nieuw forum
« Reply #1 on: 06 April 2008, 13:39:42 »
Quote from: mamia
als het lukt met vertel ik verder.

Gelukt, zie ik, dus vertel verder... 8)

Mocht er nog iemand de juiste knopjes niet kunnen vinden: eerst inloggen (linksbovenin), daarna kun je dit bericht beantwoorden met de knop 'Antwoord' boven of onderaan het bericht. Om een nieuw bericht te maken: klik helemaal rechts onderin op het kleine knopje 'ga' om naar het overzicht van de berichten te gaan en zoek dan het knopje 'Nieuw topic'.

Groetjes,
Arnout

Zon

  • Starting Stitcher
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: leuk een nieuw forum
« Reply #2 on: 24 April 2008, 21:41:02 »
Hallo allemaal,

Leuk een nieuw quiltforum ;)

Per toeval kwam ik op dit forum terecht, ik was opzoek naar quiltwinkels in de buurt van Delft, tja en dan ga je natuurlijk naar de site van Arnout, want daar kun je ze allemaal vinden.

Nu nog wat puzzelen hoe alles werkt, want dit is inmiddels de derde keer dat ik een bericht probeer te plaatsen :D
Maar ik ga zeker nog eens kijken, want ik ben behoorlijk besmet met het quiltvirus.

Ik heb grote bewondering voor de quilts van Arnout, en ik heb ze allemaal al eens in het echt gezien bij de Naaidoos in Nw Buinen.

Fijne avond verder groetjes Zon ;)

mamia

  • Quirky Quilter
  • **
  • Posts: 61
  • this quilter loves cubism
    • View Profile
Re: leuk een nieuw forum
« Reply #3 on: 24 April 2008, 22:40:28 »
hoi Zon,
leuk dat je ook lid geworden bent. hoe meer zielen hoe meer quiltvreugd  ;D. ik heb er in een maand al veel van opgestoken en hoop dat er nog veel meer mensen hun kennis en en enthousiasme willen delen.
groet Mia