Author Topic: nieuw lid  (Read 15376 times)

charlotte9414

  • Starting Stitcher
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
nieuw lid
« on: 12 April 2008, 00:48:08 »
Hoi allemaal.

Quiltassistant heb ik al een tijd .
Leuk de nieuwe versie en de forums.
 
Ria

Arnout

  • Administrator
  • Perfect Piecer
  • *****
  • Posts: 169
    • View Profile
Re: nieuw lid
« Reply #1 on: 12 April 2008, 10:44:17 »
Hallo Ria,

Welkom op het forum. Vertel meer, heb je al eens iets ontworpen of gedaan met QuiltAssistant? Ben altijd benieuwd naar ervaringen en ideeën, en misschien heb je al iets om te laten zien?

Groetjes,
Arnout

mamia

  • Quirky Quilter
  • **
  • Posts: 61
  • this quilter loves cubism
    • View Profile
Re: nieuw lid
« Reply #2 on: 13 April 2008, 13:54:46 »
hoi ria,
leuk, al die nieuwe leden! ik kijk sinds mijn inschrijving regelmatig, er wordt flink gelezen. ik hoop dat er ook een heleboel reacties zullen komen, want daar is een forum per slot voor. wellicht heeft dat wel wat tijd nodig omdat iedereen wil bekijken wat er zoal besproken wordt.
ik werk graag met de quilt assistant en zou het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen.
ik heb een aantal quilttekeningen gemaakt en probeer er hier een te plaatsen. geen idee of het lukt, ik zie wel of het lukt...
groet mia

mamia

  • Quirky Quilter
  • **
  • Posts: 61
  • this quilter loves cubism
    • View Profile
Re: nieuw lid
« Reply #3 on: 13 April 2008, 13:57:32 »
hoi ria,
ja, gelukt! zie je ook waarom ik zo graag ronde naden wil kunnen maken!
groet mia

Arnout

  • Administrator
  • Perfect Piecer
  • *****
  • Posts: 169
    • View Profile
Re: nieuw lid
« Reply #4 on: 13 April 2008, 21:14:26 »
Hallo Mia,

Leuk om een project van je te zien, zo te zien weet je al aardig de weg in QuiltAssistant.

Wat dat lezen betreft, die indicatie Gelezen moet je wel met een flinke korrel zout nemen, hoor. Naast 'echte' bezoekers zwerven er ook heel veel (soms op hol geslagen) bots en spiders rond, dwz. programma's die automatisch zoveel mogelijk internetpagina's inventariseren, en de forum-software kan dat onderscheid helaas niet maken.

Zoals je al zei, het zal wel wat tijd nodig hebben voordat iedereen de weg naar en in de forums gevonden heeft.

Groetjes,
Arnout

mamia

  • Quirky Quilter
  • **
  • Posts: 61
  • this quilter loves cubism
    • View Profile
Re: nieuw lid
« Reply #5 on: 13 April 2008, 21:30:59 »
hoi allemaal,
en ik maar denken dat alle items, zoveel als er achter staat, gelezen worden.... zou toch leuk zijn of niet dan? ik blijf wel kijken hoor! leuk dat je zoveel over dit soort computerdingen weet, arnout. ben een beetje digibeet -volgens onze 4 kinderen dan, ik ga er dan ook vanuit dat de computerwereld alles zoveel mogelijk gemakkelijk maakt voor mensen van vóór 1960: er schijnt wetenschappelijk vastgesteld te zijn dat de meesten van ons niet makkelijk om kunnen leren gaan met meerdere functies achter een toetsknopje. ik ben / kom waarschijnlijk niet zover. is ook niet zo erg, vind ik, als ik maar kan werken met de meeste programma's. en met de quiltassistant gaat het inderdaad prima. dus dank voor het programma arnout.
groet mia